יום שישי, 13 בנובמבר 2009

מה למחשב מאובק ולטיפול פסיכולוגי?

בשלושת הימים האחרונים השבתתי את המחשב שלי .. בזמן האחרון היו לו תקלות מוזרות ומשונות, וכל מי שהתייעצתי איתו אמר לי שצריך לפרמט את המחשב.
לפרמט במילים עדינות זה לנקות אותו כמעט לגמרי מתוכנו... ואח"כ לעצב לו את האישיות שוב.
נפשית לא הייתי מוכנה לזה. מי שעבר את זה יודע שיש השקעה אח"כ בהתקנות השונות שצריך לעשות למחשב .

התעקשתי לא לפרמט וחיכיתי למושיע שלי, היחידי שאני סומכת עליו שיתקרב למחשב שלי: עוזי.
זה לקח חצי שנה עד שהוא יכל להגיע אלי וזאת בשל עיסוקיו הרבים.(לימודים בעיקר).
 במשך הזמן הזה המחשב עבד עם הפרעות רבות. אבל לא נכנעתי . זהו . היום עוזי סידר אותו ומסתבר שבכלל לא היה צריך פירמוט. רק לנקות את האבק מבפנים ולסדר את המאוורר.

 וזה מזכיר לי שלפעמים  גם לנו, לבני האדם ,יש איזו שהיא בעיה,(יכולה להיות פיזית או נפשית) ,ונותנים לנו כפתרון את הטיפול הכי קיצוני בלי לבדוק קודם טיפול רגוע יותר:
אם אתה קצת מצוברח וקצת  ב-"דאון"  מייעצים לך ללכת לטיפול פסיכולוגי.
אתה מגיע לרופא עם חור בשן ,הוא רוצה לעשות לך טיפול שורש.
אנשים עם עודף משקל גבוה שולחים לניתוח לקיצור קיבה .
אז לפני שאנחנו הולכים לטיפולים הקיצוניים, בואו נבדוק את הפתרונות הפשוטים יותר.


אז לחיי הפתרונות הקטנים והפשוטים לחיים טובים יותר.

שבת שלום לכולם
פזית

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תקלה דומה קרתה גם לי, האבק שנמצא בכל מקום,חודר גם למחשב, מאט את פעולתו, ולפעמים גם משבית את המחשב,חשוב פעם בחודש לנקות, ואז יעבוד כמו חדש-יצחק

אנונימי אמר/ה...

:-)

עוזי

פנינה אמר/ה...

גם לי קרה הרבה פעמים שחשבתי שהמחשב שלי קורס ובדיעבד הסתבר שזה משהו פשוט כמו לנתק מהחשמל ולחבר בחזרה. אני מסכימה איתך שהרבה פעמים אנחנו עושים פיל מעכבר, אבל לפעמים אנחנו מגזימים גם לכיוון השני, לא מתייחסים ברצינות ומזניחים.