יום שבת, 31 באוקטובר 2009

תספורת צרפתית או "בומברד בומביי"



מי לא מכיר את הסרט "ספר נשים" עם זאב רווח? זוכרים את התספורת המפורסמת "בומברד בומביי" -המילה האחרונה מבומביי,שנוצרה עקב טעות מצערת של ויקטור תאומו של מישל? ואיך ויקטור הצליח ליפות את הטעות ולהפוך אותה לטרנד מטורף?

ובכן:

יום שישי גשום,ואני יושבת במספרה של שלומי ועושה פן.

לפני שאמשיך בסיפור,אני רוצה לספר לכם ששלומי,מעבר להיותו ספר,הוא אדם מקסים. איש טוב,נעים ונוח שקשה להוציא אותו מגידרו. מתייחס באדיבות ואורך רוח לכל לקוחה מגיל 7 ועד 70.( זה היה קטע קצר של פירגון).

בעודי יושבת  נכנסת אישה למספרה, השיער שלה נראה מזעזע  והיא אומרת לו: "חברה שלי אמרה לי שתעשה לי תספורת צרפתית".
הוא בשלווה עונה לה :"אין שום בעיה...תקחי את הז'ורנל ותסתכלי בינתיים".

הקינאה בערה בי. מה זה התספורת הצרפתית הזו שאני לא יודעת עליה?  אני שואלת את שלומי במה מדובר,והוא עונה לי בעיני עגל תמימות: "אין לי מושג מה היא רוצה".

האישה מדפדפת ומדפדפת בז'ורנל ופתאום מגיעה לצילום של תספורת מהממת שיושבת על ראש של בחורה בת 25 (מה שרחוק מהגיל שלה מאוד..) ושואלת את שלומי : "זו התספורת?"  והוא עונה לה שוב בלי להתבלבל: "כן,זה מאוד קרוב..."

תחילה,לא יכולתי לכבוש את צחוקי, ואחר כך חשבתי לעצמי: איזו תושיה היתה לו:

 ראשית הוא שתל בליבה פנטזיה שאכן תהיה לה תספורת צרפתית למרות שהוא לא הבין מה היא רוצה ואין לה גם את נתוני השיער לתספורת החלומית הזו, שגם אני לא יודעת איך היא נראית.

שנית: בסופו של דבר הוא סיפר אותה כמו תמיד והיא יצאה מרוצה.

 ואני אומרת: אין כמו להשתעשע בפנטזיה. בין אם זה אצל הספר, אולי במחלקת הקוסמטיקה של ה"פארמים" למיניהם שמבטיחים לך ניסים ונפלאות ולעיתים ברכישת בגד או נעל שנותנים לך תחושה של כוכבת קולנוע.

זה עושה לנו את הריגושים הקטנים של החיים.

אז לך שלומי אומר שוב, מה שכבר אמרתי לך פעם: יש לך את הזכות באמצעות ידיך ,כשרונך ומילותיך להוציא מהמספרה אישה מאושרת ומרוצה.

ואלוהים יודע כמה קשה לרצות אותנו.

אז בפעם הבאה גם אני רוצה תספורת צרפתית.

פזית

4 תגובות:

פנינה אמר/ה...

איייי........ אין כמו שלומי!!!!!!!!!!

נאווה אמר/ה...

הסיפורים שלך משגעים,, אוהבת אותם

shimic100 אמר/ה...

תני כתובת אני גם רוצה תסרוקת צרפתית

אנונימי אמר/ה...

פזית ,ממש הצחקת אותי כיף לקרוא אותך . . . אביבה :)