יום שישי, 5 במרץ 2010

מיתולוגיה יוונית עם טאץ' של שנות האלפיים

מי שהספיק להכיר אותי יודע שאני מטורפת על היסטוריה של העת העתיקה. יוון ורומי העתיקה עושים לי את זה ובגדול.
גם כתבתי בבלוג שלי סדרה של מאמרים על הקיסרים של רומי העתיקה ועל מיתולוגיה יוונית. מצרפת לכם את הקישורים.

הקיסרים של רומי העתיקה

מיתולוגיה יוונית

לכן, כאשר שמעתי שיש סרט שמבוסס על סיפורי המיתולוגיה היוונית , פשוט רצתי לראות אותו. הסרט נקרא : "פרסי ג'קסון וגנב הברק" . מסתבר שהסרט מבוסס על סדרה של ספרים שנקראת "פרסי ג'קסון והאולימפיים" .אני מצרפת לכם גם קישור לויקיפדיה על סדרת הספרים הזו.

ויקיפדיה - פרסי ג'קסון והאולימפיים

מה זה נהניתי. התמוגגתי.

פרסי הוא למעשה נער ,בנו של פוסיידון אל הים והוא למעשה פרסאוס המיתולוגי שכרת את ראשה של מדוזה. הסרט ממש לא היה צריך להיות עמוק כדי שאהנה ממנו. אהבתי את הדיוק בפרטים של סיפורי המיתולוגיה. אהבתי את החיבור בין התקופה המודרנית ובין העת העתיקה. הסופר עשה עבודה יפה וההמחשה היתה מהפנטת.

למשל: אומה תורמן בתפקיד מדוזה:






או : פירס ברוסנן בתפקיד קנטאור (יצור מיתולוגי שחציו סוס וחציו אדם):






אז זהו. רק שיתפתי במשהו שמלהיב אותי כמו ילדה קטנה כל פעם מחדש. מי שאוהב את הנושא שילך לראות את הסרט.

שבת שלום

פזית

תגובה 1:

shimic100 אמר/ה...

תודה רבה על האינפורמציה בקשר לסרט
אני מת על מיתולוגיה יוונית,מקוה לראות את הסרט ונחליף חוויות.
תמונת הפרופיל שלך ממש מוצלחת הרבה יותר מהקודמת.
שבת שלום ומבורך.