יום שלישי, 10 בנובמבר 2009

מתכון לאושר-יש גם במכון כושר



לפני....

זהו. נרשמתי למכון כושר. מכון בשם "ג'ימי" בדיזנגוף סנטר.

לאמר את האמת ,לא נתקלתי במקום שמתייחס בכזו הגינות ללקוחותיו מכל הבחינות ובמיוחד מבחינת המחיר. בניגוד לשאר המכונים ה "פלצניים" שדורשים ממך מינימום התחייבות לשנה ואם הם מצליחים אז ליותר, כאן אפשר לעשות מנוי ל 3 חודשים,חצי שנה, ושנה. המחירים הוגנים, היחס נפלא.

קיבלתי הסבר על המקום ממאמן כושר בשם גיא שהיה מלא סבלנות אלי ולשאלותי. נרשמתי לחודש עם מאמנת כושר צמודה שתפעיל לי בודאי כל שריר ושריר בגוף,ובחבילה הזו כלולים גם שני עיסויים ממעסה מקצועי שירפה את שרירי שבודאי יכאבו. יש במקום גם בריכה שאפשר להשתמש בה בתוספת תשלום , ומה שחשוב זו האוירה.

בשום אתר של מכוני כושר אחרים לא מפורסם מחירון. כאן,באתר של ג'ימי  הכל גלוי וברור.תענוג!


אחרי...

אז כיף לי ואני מרוצה מההחלטה שעשיתי ותודה לויטה חברתי הטובה שדחפה אותי לעשות את הצעד הזה.

5 תגובות:

פיני שופן אמר/ה...

היי פזית

קראתי את כל הגיגייך כאן ובתל אביב ונהנתי מאוד מאוד.
ההיסטוריה של המשפחה שלך היא מעניינת מאוד ולדעתי ראויה להיכתב כספר.

המשיכי לשתף אותנו בסיפורייך היפים.
פיני.

פנינה אמר/ה...

מזל טוב ובהצלחה יקירתי.

אנונימי אמר/ה...

פזית יקרה כול הכבוד על הצעד שעשית מאחלת לך הצלחה והנאה ,אביבה :)

נטלי פרז אמר/ה...

אותי שכנעת.. קניתי.. עכשיו אני רק צריכה לעבור לת"א

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד, בהמשך תהייה תמירב, וחטובה, תמשיכי כך