יום שבת, 7 בנובמבר 2009

אמה שפלן - בספרדית



הייתי היום בהופעה של אמה שפלן.
אין מחלוקת על כשרונה הרב,קולה המיוחד ויפי מראיה. אבל: היה חסר לי משהו. היה חסר לי חום, אינטראקציה עם הקהל והרגשה שהאמן שעומד על הבמה באמת נהנה להופיע ....

אמה שפלן הכניסה לרפרטואר שלה סגנון של רוק כבד שגם בגיל 15 לא אהבתי אותו. אז היום: על אחת כמה וכמה.
אז לך אמה: את יפהפיה ,גזרתך כמו גבעול דקיק ומעורר קנאה  ויש לך קול יפה ,אבל את לא יודעת לתת שואו.

הקהל לא ביקש יותר מהדרן אחד,ואני לא יכולה שלא להשוות את זה לאהובי הניצחי חוליו איגלסיאס,שלא נתנו לו לרדת מהבמה. חוליו עשה אהבה עם הקהל ,צימרר אותנו והרגשתי שהוא נהנה להופיע כאילו זו ההופעה הראשונה שלו בחיים.

 לך חוליו: שוב אומר שאני אוהבת אותך לנצח. מוכנה לראות הופעה שלך כל שבוע אם היה מתאפשר לי.

אבל אני חייבת לחלוק כבוד לשיר הניצחי שלה, אז העליתי אותו בגירסה ספרדית . ככה, שיהיה לי כיף.

(לצפייה ליחצו על הכותרת: "אמה שפלן-בספרדית" בראשית הרשימה)

פזית

4 תגובות:

יצחק אמר/ה...

...היא מהממת, אך מאוד קרה...

פנינה אמר/ה...

אני שמחה שלא הצטרפתי אליך ואל ויטה.

רותי אמר/ה...

I love your Blog.Every day watching it.
Waaaaaauuuuuuu The spanish songs

Here is my picture.Big changement from the last time
you saw me.

Nice to meet you again.
Ruthy

אנונימי אמר/ה...

האמת היא שאף פעם לא אהבתי אותה היא לא עושה לי את זה . . . אביבה :)