יום שישי, 23 באוקטובר 2009

טיפול פסיכולוגי במהירות הבזק




השבוע עבר עלי שבוע קשה. היום בבוקר הוא סוף סוף הגיע לקיצו.



החלטתי לשפר את מצב רוחי באחת הדרכים שעושות לי את זה ומעניקות לי טיפול בזק שמעלה חיוך על השפתיים.



זה אולי ישמע לכם שיטחי אבל זה עובד. לקחתי את עצמי היום, יום שישי , ב 10 בבוקר במונית כמובן (כדי שהפינוק יהיה מושלם) ונסעתי לקניון עזריאלי.


ארבע שעות של קניות ,שביניהם שידרוג הפלאפון ,עשו את העבודה.




בארבע וחצי יצאתי להליכה וחזיתי בשקיעת שמש מרהיבה. (התמונה למעלה).



זהו. נרגעתי.



שתהיה שבת שלום לכולכם.



פזית

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

סחטיין עלייך! אם היית מיליונרית היית לוקחת מטוס ובאה למדריד,היינו מטיילות בגראן וויה ,קונות שטויות ומקנחות בארוחה מפנקת עם פירות ים וקווה ופאייה מהסרטים.
איזה כיף זה להיות עשירים!
אני גם עשיתי לי יום כיף היום!

פנינה אמר/ה...

יום פינוק כמו שצריך!

Unknown אמר/ה...

YOU KNOW PAZIT, I HAVE GOT THE SAME "TREATMENT". IT IS REALLY FUNNY. IF SOMEBODY WANTS TO KNOW HOW IT WORKS,HERE IS THE TIPS FOR IT:1) THE NIGHT BEFOR , SLEEP WELL. 2) IN THE MORNING, WAKE UP NOT TOO FAST AND THEN,HAVE A GOOD BREAKFAST 3) ORDER A TAXI OR DRIVE YOUR CAR TO THE MALL 4) BUY , BUY, SPEND MONEY, A LOT OF MONEY YOU WILL SEE,YOU WILL FEEL SO GOOD , NOT TIRED,READY TO BE NICE AND GENTEL,FULL OF ENERGY. THIS ONE IS THE MOST EXPENSIVE RECIPE
IF SOMEBODY KNOWS A CHEAPER MEDICATION ,PLEASE, LET ME KNOW

נטלי פרז אמר/ה...

אני בהחלט מסכימה, שופינג תמיד עושה את העבודה..:)

shimic100 אמר/ה...

אם היית מליונרית היית לוקחת אותי
למדריד לפגוש את קרנית ושלושתינו היינו מטיילים בגראן ויה....