יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

חוליו-אוהבת אותך לנצח












משנת 1978 אני מכירה אותך ואוהבת את שיריך. באותה תקופה לא דיברתי ספרדית ,לא הבנתי את המילים,אך נהניתי מהמוסיקה.משהו בקולך צימרר אותי. נשארתי נאמנה לך כל השנים, התווכחתי עם הציניקנים שקטלו אותך ואת שיריך,והתאהבתי בך מחדש כאשר למדתי את השפה הספרדית ואני מבינה כעת כל מילה ומילה שאתה שר.


הענקת לי חוויה בלתי נשכחת היום! סגרתי איתך מעגל,כי ראיתי אותך לפני 30 שנה בדיוק בהיכל התרבות בתל-אביב,אבל היום נהניתי בצורה יוצאת דופן מהופעתך.

תודה לך על כל רגע ורגע,על כל מילה וכל צליל!

אוהבת אותך יותר מתמיד.

פזית


(למעלה: ויטה ואני לפני ההופעה...)

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

סיס
אין לך מושג איך קינאתי בכן שהייתם בהופעה ,אסתפק בהאזנה של אחד הדיסקים שלו לשם הזדהות!

shimic100 אמר/ה...

אין ספק שהמון ספרדים היו מקנאים בך במיוחד ספרדיות..זמר על בעל קול קטיפתי ורומנטיקן חסר תקנה שכבר לא רואים בעידן הנוכחי.אני מבין שעם החוויה שחוית תלכי יד ביד שנים רבות.
אין ספק מעריצה מושלמת!!!

פנינה אמר/ה...

מתוקה שלי, אני כל כך מאושרת שהיתה לך חוויה כל כך מעצימה ומרגשת. איזה כייף!!! פזית, את מביאה לי אושר.

נחצ'ה אמר/ה...

אני מבין שנהנית אצל חוליו. האיש הזה כמו יין - רק משתבח עם הזמן

אנונימי אמר/ה...

פזית את פשוט אישה מיוחדת!
אני שמחה שהייתה לך חויה מדהימה ובלתי נשכחת..!
מי יתן ותמיד תהי מאושרת, בדיוק כמו שאת מעניקה אושר לסובבים אותך!

נשיקות,

מורן.