יום שבת, 8 באוגוסט 2009

הליכה













מזה 3 חודשים שאני עושה הליכות באופן סדיר על שפת הים של תל-אביב. חודשים יולי -אוגוסט אילו חודשים קשים,חם מאוד ולעיתים אין אפילו טיפת רוח על הטיילת. אז מה מניע אותי לנעול את נעלי הספורט בשעה 7 וחצי בערב ולצאת להליכה,כאשר אני סובלת כל כך מהחום והלחות? התשובה היא פשוטה: ההליכה עבורי היא כבר מעבר לפעילות גופנית. זו פעילות שאני עושה בשביל הנפש שלי. כאשר אני פוסעת לעבר הים ורואה את כדור השמש האדום או בשעה יותר מאוחרת את השקיעה, משהו בי משתחרר ואני חשה תחושה של הקלה ואושר. אני מאזינה למוסיקה שבחרתי במיוחד לצורך ההליכה ונהנית מכל רגע,מכל מאמץ ומכל טיפת זיעה שנוטפת ממני. אני קוראת לזה : הטיפול הפסיכולוגי שלי....
אז מומלץ ביותר לנסות. ברגע שמתחילים: מתמכרים.
צירפתי כמה תמונות שאותן אני מצלמת לעיתים בזמן ההליכה....

8 תגובות:

פנינה אמר/ה...

בתור אחת שגם הולכת, אני מאד מבינה על מה את מדברת. זה אכן מאד מועיל לנפש.

אנונימי אמר/ה...

אז אני לא הולכת הליכות אבל משתמשת כל יום במכון ולפעמים משתתפת בשעתיים של אימון אגרסיבי אז מבינה את הדרלנין, וכשהייתי מתארחת אצל אמא הייתי הולכת כל שבת בבקר עד השעון ביפו ובחזרה לפעמים דרך פלורנטין אז אני מבינה את עלית הנפש מהנוף,השקיעות שהיו מהמרפסת של אמא , חבל על הזמן.נהנתי מאוד גם מהכתבה על המצור על לילינגרד.

shimic100 אמר/ה...

פזית אני התחלתי ללכת בחמש וחצי בבוקר וזה שונה מהערב יותר קל כי קריר כדאי לך לנסות תשאלי את אבא שלך לי זה נותן ארגיה לכל היום

שושי אמר/ה...

הי, בתור אחת שמתעמלת באדיקות כבר למעלה מ-7 שנים אני יותר ממסכימה עם התחושות שלך, אין ספק שהספורט תורם לירידה במשקל , חיטוב ועוד אבל מעל הכל אני קוראת לו ה"פרוזק הפרטי שלי.." ואכן בתקופות שאני מתעמלת פחות או מפסיקה למס' ימים,זה חסר לי, אין ספק שכל מצב הרוח שלי יורד וזה משפיע על כל מהלך החשיבה וההתנהלות...

קובי מנשה אמר/ה...

היי פזית כאחד שהוריד 15 קילו את כל כך צודקת בעיניין ההליכה מעבר לבריאות זה מנקה את הנשמה וזה זמן לנקות את הראש .

אנונימי אמר/ה...

היי פזית קראתי את מה שכתבת וכנראה זה נכון לגבי כולם ומי שלא עושה ספרוט כלשהו מפסיד .אמנם זה מעייף אבן זה שווה בסופו של דבר . תהני מהחופש אנדרי

פיני שופן אמר/ה...

היי פזית
תודה על ביקורך בבלוג שלי
היה לי לעונג לארח אותך ולשמוע שנהנית מהקריאה
אני כאן כרגע לביקור קצר ומבטיח לשוב ובכל מקרה התמונות שאת מצלמת יפיפיות.
אחותי היא צלמת מקצועית והחמאתי לה במלים הבאות ואין לי התנגדות שתאמצי את המחמאה גם כן
"איני יודע מי יותר טוב...אלוהים שברא את כל זה או את שהצלחת לעצור את הזמן בצילומים שלך!"
להשתמע

אנונימי אמר/ה...

את פשוט אישה מדהימה.
אמרתי ואומר את זה שוב, את מדהימה!!!
נהנת לקרוא את שאת כותבת, כייף לי!!
אני אוהבת אותך ואת האישיות היוצאת דופן שלך מאוד!

מורן.