יום שני, 11 באוקטובר 2010

נערת בית הקפה ,הסוטה ואמא שלי

אמא שלי מכירה היטב את איזור אלנבי -טשרניחובסקי וכן את כל הדמויות המוזרות שמסתובבות שם.


לא חסרים שם תמהונים: נרקומן אחד שיושב מול בנק-לאומי ונותן הוראות לאילו שמושכים בכספומט,
נגנת האקורדיון שאתה מוכן לשלם לה כסף -רק שתפסיק לנגן כבר ! 
ה"מאכער" שקופץ מהחצר שליד בית הקפה "רולדין" ומנסה למכור לך שרשראות זהב מזוייפות, או שעון קארטייה "אמיתי" ועוד ועוד....


אבל בזמן האחרון היא שמה לב לגיבן אחד ,שמסתובב סביב כסאות בית הקפה, מחזיק טלפון סלולרי בידו,עושה את עצמו מדבר ומציץ מתחת לשולחנות כדי לראות מישהי שחצאיתה מופשלת ותחתוניה מבצבצים. 


יום אחד ,בזמן שאימי הסתובבה שם היא הבחינה בו ,מציץ כרגיל מתחת לשולחנות ,אבל הפעם היתה שם בחורה עם חצאית כל כך קצרה שביושבה, נגלו תחתוניה. 


מתוך תחושה של רצון טוב, ניגשה לבחורה ואמרה לה: " תשימי לב, יש כאן סוטה שמסתובב ומציץ לנשים. כדאי שתמשכי מעט את החצאית שלך כלפי מטה" 


ומה ענתה לה הבחורה? " אין דבר- שיהנה!" 


למותר להסביר שאימי היתה בהלם.


נו, מה יש לאמר? 


גם כאן נגמרו המילים. 


אולי כדאי להתלבש כך? מה דעתכם? 






פזית

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אז טיפוסי לפרידה שתהייה בריאה ותאריך ימים, אז לגבי החושפת, מה הפלא? היא היא הרי מסתובבת עם מיני מיני מיני,,,

רונה גל אמר/ה...

אהבתי!!! אני מתגעגעת לתל אביב

אנונימי אמר/ה...

עם ישראל נוהר בכל עונות השנה לחו"ל ולא מביא משם אף לא שמץ של תרבות לבוש,דיבור,התנהגות,ורק מוציא את שמנו לרעה, בעולם.ולכן אני לא מופתע,מתשובת הנערה,אבל הרבה חוכמה אין לה,וכל זאת עד שחס וחלילה קורה אסון,לפי תאורך לא אני לא ההיתי מעיר לה מלכתחילה,אך תמיד טוב ללמוד מהניסיון,ולא לחזור לאימרה,ואהבתה לרעך כמוך=יצחק=