יום שישי, 3 בספטמבר 2010

שלומי, הגרוטאה, ונבלות 3

יום שישי בבוקר. הפגישה השבועית עם שלומי במספרה. 


" מה קורה שלומי? , אין סיפורים? אין התרחשויות? הקהל דורש " אמרתי .
" לא חסר"  אמר לי   " תני לי רק לשתות קפה ולאכול את הטוסט" 


עליתי לקומה השניה ונתתי לרחל לטפל בציפורניי ולמשוח אותן בלק אדום,כשלפתע הציץ ראשו של שלומי במעלה  המדרגות   ( מדרגות לולייניות וכל כך תלולות, שלעלות בהן זה כמו לטפס לראשו של מגדל פעמונים  של  כנסיה )


"תשמעי סיפור" הוא אומר : " לידידה שלי היה רכב מסוג רנו, רכב ישן, שאפילו חברות הביטוח לא מוכנות לבטח כבר.
יום אחד גנבו לה את הגרוטאה הזו. בשל "שוויו" של הרכב היא לא הזדרזה לגשת למשטרה ולהגיש תלונה. מה בוער? גם כך אין עליו ביטוח. אפשר לדחות את זה עוד קצת...." 


" נו..." שאלתי ..."ומה הסיפור...?"

"טוב" הוא ממשיך, תוך לעיסת הסנדוויץ המגרה  
" יום אחד מתקשרים אליה מהמשטרה , ושואלים אותה אם שמה הוא כך וכך ...ואם רכב מסוג רנו הוא רכב ששייך לה?"  
" כן, זו אני..כן היה לי רכב כזה " הודתה.
" אז תדעי לך ", הרעים קולו של השוטר מהצד השני " את חשודה בגניבת רכב" 
" אני? אני לא גנבתי שום רכב, גנבו לי את הרכב, את הרנו..."  הסבירה

או- קיי . אתם מבולבלים?  בבקשה הסבר: 

הגנבים שגנבו את הגרוטאה מסוג רנו ,עשו עימו מעשה מתוחכם,הם ממש לא היו צריכים את הטרנטה הזו.  הם התנגשו עימו ברכב " שווה"  מאחור,....כאילו תאונה, וכשהנהג הנפגע יצא מן הרכב להביט בנזק שנגרם לו ,הם נכנסו לרכבו וברחו מן המקום. 


המסקנה הכי פשוטה  והכי מתבקשת היתה כי : בעל הרנו הוא הגנב.... 


כמובן שהכל הובהר והוסבר למשטרה ונגמר בכי טוב לאותה בחורה. 


ואין ספק שדיווח על רכב שנגנב הוא חובה , גם אם אין עליו ביטוח והוא שווה ערך לגרוטאה.

ואני אומרת שוב : נבלות.....

דרך אגב, הצפרניים יצאו יפהפיות....


שבת שלום 


פזית

4 תגובות:

תקווה אמר/ה...

הי שבת שלום ,את לא מאמינה חשבתי לשאול אותך על סיפורי שלומי הספר ורק הדלקתי המחשב ומצאתי אותך ,תיכף אקרא

תקווה אמר/ה...

הי פזית,שלומי הספר יש לו קשר לסוכנות רכב? גם הסיפור הקודם נגע במכוניות, נחמד ביותר ,ושוב שבת שלום"

אנונימי אמר/ה...

שבת שלום, נשמע הזוי,אבל זוהי המציאות הכואבת,וחשוב מאוד לדווח על גנבה,וזה לא הסיפור הארשון ששמעתי=יצחק=

אנונימי אמר/ה...

אין על הסיפורים של שלומי....

שנה טובה והרבה בריאות,

עומר