יום רביעי, 11 באוגוסט 2010

נבלות 2- סיפור ששמעתי משלומי הספר - ומה קורה פה עם קצת פינוק?


בכל יום שישי שאני הולכת למפגש עם שלומי הספר, אני יוצאת עם סיפור.
אשתף אתכם גם.

היום , כשהגעתי אליו מזיעה כולי,( למרות ש-  5  דקות קודם יצאתי מהמקלחת), עם שתי כוסות קפה הפוך חזק וטוב כדי להזרים קצת את הדם ולחדש אנרגיות, שלומי לא היה במיטבו. סתם ככה מדוכדך בשל סיבה כזו או אחרת.
בעודנו שותים את הקפה  ואוכלים עוגיה התחלנו לפטפט על דא והא ופתאום השתנו פניו של שלומי והוא אומר לי : "את חייבת לשמוע סיפור שקרה  ללקוח שלי" .

אני תמיד מחכה להארות האילו שיש לו. " נו, ספר..." אמרתי.

ובכן הסכיתו ושימעו: 


אדם בן 60 , שמסתפר אצל שלומי, אלמן, נסע ברכבו לכיוון חולון ,שם הוא מתגורר. 
באחד הרמזורים נוקשת בחורה על חלונו ושואלת אותו אם הוא מגיע למרכז העיר ואם היא יכולה לנסוע איתו. 
הברנש אמר לה שכן. הרי מדובר בסך הכל בכמה מטרים. למה לא לעזור?
כשהגיע למחוז חפצו הודיע לה שהנסיעה הסתיימה וכי היא מוזמנת לרדת מהרכב. 

אבל, הפתעה:

הטרמפיסטית פתחה את פיה ואמרה : " תן לי 100 שקל " 
הנהג המופתע לא קלט בהתחלה : " 100 שקל? בשביל מה? למה? " 
..." ככה כי אני צריכה...." 
ואז החל ויכוח בין השניים. 
לפתע עוברת במקום ניידת משטרה שקלטה את חילופי הדברים. 
ירדו שני שוטרים מן הניידת ובאו להתעניין בנעשה. 
" היא רוצה ממני 100 ש"ח " קבל הנהג ... " אני לא מבין למה.." בסך הכל נתתי לה טרמפ של כמה מטרים עד לכאן. אינני מכיר אותה..."
"מדוע את מבקשת ממנו 100 שקל"? שאלו השוטרים את הבחורה, " בשביל מה? הרי בסך הכל נסעת איתו טרמפ קצר, הוא עשה לך טובה" 


"אהה , זה מה שאתם חושבים, אבל בדרך פינקתי אותו...." אמרה. 

בשלב הזה כששלומי מספר לי את זה לא יכולנו להתאפק מרוב צחוק.  " פינקתי אותו..."
כמה אפשר לפנק ב- 200 מטר של נסיעה? אבל לא חשוב. המשך הסיפור:

הגבר היה המום ואמר לשוטרים כי הוא לא יודע על מה מדובר .....


השוטרים מצידם הציעו לשניהם לבוא אל תחנת המשטרה, לתת פרטים ולהבהיר את העניין. 


כאן הבין אותו גבר כי הבחורה טמנה לו מלכודת.  הוא אמר לשוטרים: " רגע, רגע, ..." שלף 100 שקל מכיסו ונתן לסחטנית הקטנה . הוא הבין באותו רגע כי הוא יצא בזול... היא יכלה להתלונן עליו כי אנס אותה ולהרוס לו את החיים. 
מאת השקלים הללו חסכו לו יסורי איוב. 
הבחורה ירדה מהרכב ועלתה לרכב של הקורבן הבא.


מה רע? 500-600 שקל ביום. נקי ממס.... גם אני לא משתכרת ככה אחרי 30 שנות עבודה בבנק לאומי.

מרתיח את הדם.

ואני חוזרת ואומרת : נבלות !!!






3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא יאומן !!!

עומר

אנונימי אמר/ה...

באמת מרתיח. אין לאנשים בושה. מקרה קלאסי של "היא אמרה - הוא אמר" - לך תוכיח מה קרה שם באמת. עשה בחוכמה ששילם את הכסף ומנע מעצמו הסתבכות גדולה יותר כי למרות שאולי היה מוכיח שהיא ניסתה לסחוט ממנו כסף, כל עוגמת הנפש והתהליך עצמו היו הורסים לו את הבריאות ואת החיים.
פנינה

תקווה אמר/ה...

הי,נכנסתי לבלוג שלך וקראתי את נבלות 2 .גם אם לא נתאמץ נגיע לנבלות5555555 כי נבלות יש בנמצא לא צריך לחפש אותם ושומר נפשו ירחק,רק לא תמיד מצליח לנו כמו לאותו נהג אדיב שחשב שהוא נותן רק טרמפ.מצחיק? עצוב? לא החלטתי