יום רביעי, 23 בספטמבר 2009

שליט"א- לקראת הימים הנוראים


בס"ד

שלום לכולם


לקראת "הימים הנוראיים" הבאים עלינו לטובה,טרח (יותר נכון "תרח") ידידנו לובש השמלה המר"ן עובדיה יוסף שליט"א לחדד באיגרת המופצת בבתי הכנסת של ש"ס כמה סוגיות בחיי היום יום שהקפדה עליהן תשפר ללא ספק את הזוגיות אצל צאן מרעיתו (להלן "הכבשים") אם כי לדאבוני,ומנסיוני,כמה מידידי הזכרים שינסו לאמץ את תורתו זו של המר"ן יגלו שלמטלות שהם אמורים לעשות במו ידיהם יתווסף,השם ישמור,גם סקס.



לרוצים להעמיק- התורה שטוחה וגלויה "במעריב " של היום. מכיוון שזמנינו קצר,אני מביא רק "קדימון" ע"מ לגרות אתכם לקרוא את הדבר האמיתי:

א. "על הנשים לא להיות גרגרניות ולמעט לאכול ליד הבעל" (לבלוע מותר...)

ב. "אף אם הבעל עצלן,הוא איננו יכול לסבול לראות את אשתו אפילו אם היא באמת צריכה מנוחה,וכל שכן אם אינה צריכה מנוחה ורק מתעצלת. על האשה להקפיד להיראות לפני הבעל בחריצות וזריזות. לא תשהה דברים ולא תלך לאיטה. את המנוחה תשאיר לזמן שאינו בבית."



ג. "אישה שאוכלת הרבה ליד הבעל מתגנה עליו (?).... לא יכול לסבול אותה רודפת אחר תאוות אכילה,ואף שהוא כן רודף אחריה (אחר האכילה, לא אחר אישתו...) אלא שלבעל זה מפריע ולאישה לא".



ד. "לבעל חשוב שהחולצה תהיה מגוהצת והאוכל יהיה מוכן. ואם זה לא מוכן-האישה עצלה בעיניו,אף שעבדה בפרך,כיוון שלא עבדה במה שחשוב בעיניו זה כאילו לא עבדה".



חברות- לקרוא ולהפנים,ובבקשה בזריזות שלא נתרגז.



שליט"א

אין תגובות: