יום שבת, 26 בספטמבר 2009

שליט"א- ויונקת הדבש


ביקרתי את אבי בבית החולים (הכל בסדר ,מצבו תקין) . כשישן נתקלתי בפינת הישיבה של המחלקה במדור הודעות של "ידיעות אחרונות" ,ובהעדר שאר החלקים התעמקתי בו.


מרתק.


תחת הכותרת "שיחות טלפון למבוגרים בלבד" מצטופפות בחמדה כ- 12 מודעות משונות שאני מביא אותן " כלשונן" (תרתי משמע) ואת חלקן אני לא מבין ואולי תוכלו לעזור לי,כיוון שחלקן דומות יותר לפרומואים של תכניות ה "נשיונל ג'אוגרפיק".


* יונקות הדבש -חי" מה זה קיבינימאט? לא זכור לי, ואתן הבנות תסכינו איתי ,שלא מדובר בדבש,וגם האריזה לא מזכירה כוורת. ומה זה ה "חי" ?


* " טורפות הגברים " ו " חתולות טורפות" (למעוניינים לברר מה זה יש טלפון לבירור 050-8300114, בינ"ל 5 ש"ח לדקה)


* "נימפומניה-שיחות 1*1 ". אני לא יודע מה זה 1*1 אבל למה לשלם שיחה בינלאומית כדי שאיזה נימפומנית מארצות הים תקבל "מולטי אורגזמה" ?


* "4 לוליטות בשיחה חיה" . או קיי . ואיך " גומרים" מהקשבה לשיחה של 4 לוליטות? ואם הן מדברות על קניות או משהו כזה? יש החזר?


* "סקס חי ביזאר" ו "סקס ישיר" . חי וישיר עאלק- מצויין טלפון בינלאומי.


למטה יש גם סובארו 98 במצב מכני מצויין . אני חושב שזה לא קשור.


שליט"א