יום שני, 19 באפריל 2010

ישראל, המדינה שלי




קל להיות היום ציני.
זה אופנתי לקטול את המדינה שלנו.
יש חירות שכזו להתבטא כלפיה בצורה שלעיתים האוזן לא יכולה לשמוע.(בכל אופן האוזן שלי). 


קשה להיות אוהד ואוהב ללא תנאי וללא גבולות.


צריך לזכור דבר אחד: זה מה שיש לנו. לטוב ולרע. כאן אנו יכולים להרגיש הכי בטוחים ,בלי צורך להסתתר להתנצל,או להסוות את עצמנו.
נכון שקורים דברים לא טובים,אבל אני באמונתי העמוקה,(ואולי בתמימותי),מאמינה כי כל הרע והמושחת שצף למעלה,סופו שיתנקה.
מושלם לא יהיה כאן (וגם לא במקום אחר) אף פעם. אבל זה שלנו.לתמיד.


 אני מורידה את הכובע בפני הצבא שלנו שמצויים בו אנשים חדורי מוטיבציה ואוהבי הארץ,שמוכנים ,גם בימים אילו של ציניות וביקורת,לתת את נשמתם עבורנו ולדאוג לבטחוננו.
אסור לשכוח את אילו שנתנו את נפשם ונכבד את זכרם כמו בכל שנה,ואז במעבר חד נעבור לשמחה המהולה בעצב של יום העצמאות.


ישראל שלי, אוהבת אותך בטוב וברע. לתמיד.


שיהיה לכולם יום עצמאות שמח.


(אני מצרפת קישור להמנון שלנו בגרסה מיוחדת שנעשתה בספרד.כנראה שיש שם מישהו שאוהב אותנו בכל זאת)


5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פזית יקרה
מסכימה איתך ש"זה מה שיש לנו לטוב ולרע " ,גם אני כמוך בוחרת להדגיש את הטוב ,אהבתי את העיבוד להימנון ששלחת .
חג עצמאות שמח .
אביבה :)

פנינה אמר/ה...

אהבתי את מה שכתבת. פה, בארץ שלי, במדינה שלי, אני מרגישה בבית ואני גאה להיות ישראלית.

אנונימי אמר/ה...

כמו שציינת אין לנו ארץ אחרת, וצבא אחר שיגן עלינו מכל אויבינו ,ומנסים למעלה מ-100 שנים עקובות מדם,להשמידינו,תחי מדינת ישראל-יצחק

עומר אמר/ה...

גרסת התקווה יפה מאד ומיוחדת .
מישהו מוכשר השקיע בנו.
אבל אני בכל זאת אוהב את הלחן המקורי..............

עמדת שזירה לחתונה אמר/ה...

אין כמו ארץ ישראל :) אני מאוד מאוד אוהבת לטטיל בה, במיוחד בשבתותו וחגים :)