יום חמישי, 18 בפברואר 2010

פרחים וכאבים



השבוע לא היה לי מצב רוח.
סובלת מכאב בשן ,לוקחת אנטיביוטיקה ומשככי כאבים.
מלאת חרדה מהניתוח שבני צריך לעבור.
מתרגשת מהדרך החדשה שהוא בחר בה : שוב עבודה בחו"ל.
בקיצור שבוע מתוח גם בעבודה (חוסר כח אדם שמשליך גם עלי..)
אתמול יצאתי מרופאת השיניים המקסימה שלי, אורית, והבנתי כבר שיש תהליך מתמשך לטיפול בשן,אבל זה ממש לא הטריד אותי. זה יסתדר.
החלטתי לשפר לעצמי את מצב הרוח  ולפנק את עצמי במשהו.

ואז ראיתי חנות פרחים יפה ברחוב בן יהודה ( ליד השופרסל).
ניהלתי שיחה נעימה עם המוכר,בחרתי לי זר ריחני והוא גם נתן לי במתנה זר כלניות.

כבר הכל נראה נחמד יותר ופחות מלחיץ.

שיהיה לכולנו יום טוב ובהצלחה.

פזית

4 תגובות:

מיקי אמר/ה...

טוב
שעשית חופש
היום צריך לפעמים לנוח ולנקות את הראש
גם לי יש שבוע זיפט
אבל יהיה טוב
מיקי

פנינה אמר/ה...

זה מדהים איך דבר קטן כזה יכול לרומם את מצב הרוח שלנו. גם המוכר שנתן לך להתקשר מהנייד שלו בטח שיפר את ההרגשה שלך.
שולחת לך חיבוק ונשיקה.

Unknown אמר/ה...

מעניין שגם אני עם כאבי שיניים ,אנטיביוטיקה ומשככי כאבים כל השבוע,,,בקשר לנשר, את יכולה להיות רגועה ,יש לו דודה שתשמור עליו בחו''ל ,חוץ מזה שהוא מגיע לעיר היפה והמקסימה ביותר בעולם .....
סופשבוע כיפי ורגוע

אנונימי אמר/ה...

במצבי רוח ירודים, מסיבות שונות,דבר קטן יגרום לנו לשיפור ההרגשה,עם חיוך,והבנת מצבינו,גם מאנשים זרים
=יצחק=